Finally

Hej, igår så köpte jag äntligen nya lösnaglar,
har länge haft slut på dom och inte orkat köpa nya.
Förut köpte jag bara korta naglar i ett 24 pack men det nu är dom naglarna för små för att göra designer på och dom tar slut så fort så nu köper jag bara långa naglar i ett 100pack.
Egentligen är dom lösnaglarna nageltippar, sådana som man sätter fast på nageltippen(?) men jag filar till dom snyggt och det funkar perfekt.
Det är dessutom billigare att köpa 100pack är 24pack.
24pack kostar ca 60-70kr medans 100pack kostar ca 85-95kr så man får ju mer pengarna om man köper ett 100pack.
Så här ser förpackningen ut som jag köper:
Nageltipparna kommer från DEPEND och heter Medium square NAGELTIPPAR, man får också med ett "Super Strong Nagellim"
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0