Not Like The Movies

Hej, gjorde en till design med ränder,glitter och en grundfärg.
Min syster tyckte förra designen blev så bra så hon ville ha en likadan.
Jag hade andra färger:
*Grundfärg: O.P.I- Not Like The Movies by Katy Perry , 3 lager
*Glitter: O.P.I- Last Friday Night by Katy Perry, 2 lager
*Ränder: Depend- Art Liner svart
*Top Coat: O.P.I- Top Coat
Istället för sneda ränder över hela nageln gjorde jag ränder vågrätt.
Till vänster: O.P.I- Not Like The Movies by Katy Perry
Till höger: Last Friday Night by Katy Perry
Depend- Art Liner Svart
O.P.I- Top Coat
Så här ser naglarna som jag gjorde på min syster:
Vilken design är bäst denna(Not Like The Movies" eller "Best Design. so far"?
Jag tycker att båda är lika snygga!
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0