Birthday party!

Hej, nu är jag hemma från födelsedagskalaset där jag, min syster och min "moster" målade 15 tjejers naglar!
Det tog sin tid ska jag säga men tjejerna var jätte duktiga och satt helt stilla!
Men det är så svårt för dom har ju så små naglar, tjejerna var mellan 5-7år!
Det var väldigt roligt och såg nätsan ut som i en nagelsalong! ;) Hhaha, nja kanske inte...
Men här kommer en bildbomb:
Lydia:
Lydia målar:
Min moster målar:
Jag målar:
Lydia målar:
Min moster målar:
Detta gjorde Lydia:
Detta gjorde jag, hon ville ha lika design som mig:
Jag vet om ni tyckte detta vara så roligt att kolla på,
men det var roligt att måla tjejernas naglar!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0