China Glaze- Skyscraper

Hej, här kommer bilder på hur China Glaze- Skyscraper!
Nagellacket kommer från höstkollektionen Metro och detta nagellack köpte jag på ett parfymeri i fältöversten(strockholm/östermalm). Kostade som vanligt 98kr/14ml.
Nagellacket är ett jellylack med massor utav glitter. För att inte behöva måla massor utav lager så målade jag först mina naglar vita. Sedan målade jag 2 lager med Skyscraper. Själv älskar jag detta nagellack! Det är en sådan vacker blåfärg och tillsammans med glittret kan det inte blir bättre!
Detta är verkligen en ny favorit som kommer vara få vara på naglarna i jul!
Det är också bra för man märken inte att det är ett jellylack när nagellacket är på naglarna(eller tycker ni att det ser ut som ett jellylack?!)
Avslutade med ett lager Seche Vite!
Så här ser flaskan ut+naglarna:
Jag sitter här och bloggar och kan inte sluta beundra mina naglar! ;)
Jag ger detta nagellack 5/5 poäng, även om de är ett jellylack!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0