Depend nr. 143

Hej igen!
Här kommer några bilder på Depend nr. 143. Jag målade min systerna naglar!
Det är ett blått glittrigt nagellack! Det är inte täckande så man måste ha en blå grundfärg!
Jag valde Glamorous- nr. 42 som grundfärg, en mörkblå färg(navy blue).
I efterhand tycker jag att jag valde en för mörkblå färg till grundfärg! Man ser då nästan inte glittret!
Nästa gång ska jag börja med en ljusblåfärg!
Men glittret är verkligen jätte fint!
Ett bra köp helt enkelt!
Flaskan:
Naglarna:
Jag gillar verkligen detta glittriga nagellack!
Poäng: 4/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emmy

Gud vilken fin färg!;p kram från USA!<333

2011-11-22 @ 17:50:16
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0