I <3 NY

Hej, ikväll satt jag vid datorn och försökte klura ut vad för design jag kunde göra!
Tittade på mina bilder i datorn och fick syn på bilderna från New York, jag var där i Oktober förra året!
Jag saknar verkligen den underbara staden och då bestämnde jag mig för att göra en sådan design!
Det blev blandade motiv som alla inspireras av New York!
Tänkte börja visa några bilder från resan och nedanför kommer designen!:
Frihetsgudinnan:
Empire state building:
Wall street:

Time Square:

USA flag:

Ett hus i New York:

Så här blev naglarna:
Jag ger denna blandade New York design 3/5 poäng!
Kunde gjort äpplet lite snyggare i konturen och hjärtarna lite bättre!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: emmy

Gud vad fint!<3 Kram från Polen!

2011-11-04 @ 15:34:28
URL: http://emmysnails.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vad är det för något du skriver med på naglarna och var har du köpt det? :)

Svara i min blogg.

2011-11-05 @ 20:56:53
URL: http://lifeasme.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0