Isadora- Silver Sparkles nr. 651

Hej, när jag var på stan idag kunde jag inte låta bli att köpa detta Isadora nagellack!
En klasskompis till mig hade på sig detta nagellack i skolan och jag blev helt förälskad!
Så idag när jag såg det köpte jag det direkt!
Jag blev inte heller besviken! Formulan var jätte bra, täckte efter 2 lager!
Det var enkelt att applicera och resultatet blir helt fantastiskt!
Det är en sådan vacker silver färg! Det skimrar och glittrar men är ändå så täckande!
Detta är klart mitt nya favorit nagellack!
Det  är enkelt att hitta, säljs ju överallt där Isadora finns och kostar 69kr!
Detta nagellack måste ni köpa, ni kommer inte blir besvikna! :D
Så här ser flaskan:
Så här ser det ut:
I love it!
Så jäkla snyggt!
Jag ger full pott, 5/5! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emma

ser riktigt snyggt ut! :)

2011-11-04 @ 15:26:14
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0