NOTD: Black Swirl

Hej, här kommer kvällens nya naglar!
Jag tyckte det blev så tomt på bloggen idag så jag skyndade mig att göra en design!
Det blev väl ok... men jag använde min nya Mavala- Glasgow nr. 29 som grundfärg!
En fin ljus ljus lila, ungefär lavender färgat nagellack! Formulan var rinnig och svår att få jämn på naglarna!
Men nagellacket passar utmärkt som grundfärg till någon design!
Använde även MNY- nr. 677 till virvlarna och Depend- top coat!
Gjorde dom svarta virvlarna med en dotting tool!
Det jag använde:
Naglarna:
Måste verkligen gå och lägga mig nu! Ska upp tidigt imorgon(som vanligt...)
Designen får poängen: 2.5/5 (haha vet ej om man kan få halva poäng men från och med nu kör vi med det!)
Imorgon berättar jag mer om vad jag och Bella ska göra på fredag! ;)
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0