Response to question: Aqua Fix

elin om Make up store- Siw:

läste på make up stores hemsida att man behöver deras nagellack "aqua fix" för att förhindra att holografiska nagellack krackilerar och då undrar jag såklart, använder du detta nagellack ?

 

Svar: När jag köpte mitt holografiska nagellack "Siw" så frågade hon i kassan om jag ville köpa Aqua Fix.

Jag sa då nej för det kändes onödigt att köpa det för 130kr när jag bara har ett holografiskt nagellack!

Om jag t.ex börjar ha flera stycken kan jag tänka mig att köpa Aqua Fix.

Så nej, det använder inte jag.

Men Aqua Fix är säkert jätte bra, har läst att det blir mer  "regnbådare" och håller bättre!


Är det någon av er läsare som använder Aqua Fix? Och om ni gör, vad tycker ni om det?




-Annie-

Kommentarer
Postat av: Melina

Har dina inte krackelerat? Hur lång tid har du haft et utan att det krackelerat?

Funderar på att köpa Greta.

2011-11-16 @ 16:04:45
URL: http://vivalalamelina.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0