Halloween Contest!

Kan inte du ha en till tävling? Missade den förra ;(
Frågat av okänd för 8 timmar 26 minuter sen
Svar: Jag har tänkt att jag skulle en "halloween" tävling för mina underbara läsare!! :)
Jag ska åka till Stockholm på torsdag(förhoppningsvis blir det så) och då tänkte jag köpa något pris!
Jag kommer nog hem någon gång v.44. Kanske mån,tis? Jag vet faktiskt inte vilken dag jag kommer hem!
Men jag lovar att göra några tidinställda inlägg+ att kanske blogga via mobilen under tiden jag är i Stockholm!
Reglerna är enkla:
1. Måla en design/manikyr som är inspirerad av halloween!
Om inte vill göra en design så kan ni visa erat snyggaste "halloween nagellack"
2. Skicka in ditt bidrag till [email protected]
3. Tävlingen avslutas måndag 31/10 kl.18.00
Jag kommer presentera vinnaren på måndag kväll eller tisdag!
Det är JAG som bestämmer vinnaren, ni kommer INTE rösta denna gång!
Priset kommer vara större än bara ett nagellack! Det blir nog ett kit av något slag!
När jag köpt priserna kan jag visa dom här på bloggen!


Lycka till allihopa!
P.S Jag måste bara fråga er, är det någon där ute som ska på Twilight Fan Eventet 28/10?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Daniella

Snälla kan du inte visa upp dina nagelsaker i en video/videosar? :D

2011-10-25 @ 22:44:20
Postat av: Hanna

Om man vinner, skickar du till Finland också?

2011-10-26 @ 14:00:13

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0