Kicks- Army Jacket

Hej, här kommer lite bilder på Kicks- Army Jacket.
Ni hör ju på namnet att det är militär grön färg! Lite grumlig eller dimmig...
Det är en supersnygg grönfärg som passar perfekt i höst! Formulan var bra, och täckte efter två lager!
Avslutade med ett lager av Seche Vite för att få en ännu glansig "finish".
Är nöjd över detta köp och kostar 8ml/39kr
Ska definitivt köpa fler Kicks nagellack i framtiden, synd nog finns inte Kicks på den ort som jag bor på! :/
Ni får ursäkta för mobilbilder, tog dessa bilder när jag var i Stockholm och då hade jag ingen systemkamera med mig! Även mina fingrar är röda efter nagellacket jag hade före...
Flaskan+naglar:
Naglar:
Jag ger detta militärgröna nagellack 4/5poäng!
Är det någon av er som testat Army Jacket?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Tävling på bloggen!

Vinsten som ligger i potten är ett "Konad stone set"



Perfekt för de som vill fixa snygga naglar.

Se mer intruktioner på bloggen :)

2011-10-31 @ 16:10:51
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Emmy

So cute!<3kram!

2011-10-31 @ 17:34:27
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0