Nail Foils- White Flower

Hej, igår(lördag) skulle jag ha uppdaterat mycket men blogg.se appen för iphone fungerade ju inte!
Man blir ju iriterad när man ska åka bort men tror att man kan blogga via mobilen och sedan går det ju inte!
Så ursäka för igår, det skulle varit många fler inlägg...
Men jag gjorde iallafall igår folie naglar, folien består av blomar och växter. Själv tycker jag folien är riktigt söt!
Använde H&M-White som grundfärg och sedan hade jag folien över!
Tyvärr fastnade inte folien på alla ställen men då ser det lite "gammaldags" ut!
Detta använde jag, nagellack är typ gömd bakom folien ;) :
Så här blev det, ursäkta för den dåliga kvalitén på bilderna(tagna med mobilen):
Tycker det blev riktigt fint! :)
Jag ger poängen 4/5
-Annie-

Kommentarer
Postat av: linni

Var köpte du folien?

letat överallt utan att hitta...

2012-01-16 @ 08:36:20
Postat av: Malin

Åh, så söta! Vart hittar man sånt folie?

2012-04-22 @ 14:32:36
URL: http://mamaze89.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0