Response to question:

Hej, fick en fråga igår:


Anna
om White:

varför är din långfinger nagel så konstig?

Svar: Min nagel på långfingret ser konstig ut för jag bröt av den för någon månad sedan.
Jag kan inte klara av att ha korta naglar, det känns obehagligt så jag gjorde en gele nagel med Depend Gele Kit. Gelenageln är lite för stor för min egna nagel och sedan blir det som en skarv när den riktigta nageln växer ut.
Så det är svaret varför nageln ser konstig ut! ;)
Nu väntar jag bara på att gelenageln ska ramla av så jag slipper den, för min riktiga nagel har växt ut ganska mkt nu! :)

Så här ser gelenageln ut när jag inte har något nagellack över(gamal bild så man ser inte skarven och jag har också klippt ner gele nageln sedan bilden togs):

-Annie-


Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha, men om den inte passar får du ju fila den i kanterna! det gör alltid jag! då ser det helt awesome ut! :D ett tips bara!

2011-10-09 @ 17:52:59
URL: http://nagelapa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0