Response to question:

1.  Emma om Video: All my nail stuff and products!:

Du skrev att du hade 150 nagellack. Då måste väl du ha ganska mycket olika märken. Vilka märken tycker du är bäst, och varför? :)


Svar: Ja, jag har ca. 150 nagellack men efter dagarna i Stockholm har jag exakt 158 st nagellack(hhaha låter ju som en nörd men jag räknade alla mina nagellack idag :) )
Jag måste säga att det bästa nagellacks märket är O.P.I!
Det är alltid bra kvalité, snygga färger och roliga kollektion! (Visste ni t.ex att dom ska göra en kollektion med Nicki Minaj!? Kollektionen ser underbar ut!)
O.P.I är ju ganska dyrt i Sverige men det är alltid värt pengarna och en flaska innehåller ju  mkt nagellack!
Jag har sammanlagt 17st O.P.I.
Ett annat märke som jag tycket är bra är Depend. Inte mitt favorit märke men man får bra kvalité för så billigt! Finns även många färger!

Alla mina O.P.I(bild ut arkivet):

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2. molly om China Glaze & Hot Make Up:
nej har inget från hotmakeup! :) Men finns inte "lyslacket" att köpa i butik? :) Ha en bra kväll!

Svar: Jag har faktiskt ingen anning om "lyslacket"(bra namn på det!) finns att köpa i butik...
Om det skulle finnas är det nog på Kicks..? Men när jag var i Stockholm besökte jag många Kicks butiker och ingen hade China Glaze halloween kollektion inklusive "lyslacket/ghoulish glow"!
Så jag antar att det är Nelly.com som säljer det i Sverige.
Ni får gärna kommentera om ni har sett det i någon butik i Sverige!
Men det finns ju "parfymerier" som säljer China Glaze och som har lite andra utbud av CG än t.ex Kicks!
Haha, det var ju inte så mkt till svar! ;)


-Annie-

Kommentarer
Postat av: Cika

Åh, gud vilket häftigt lack! Me like!

2011-11-01 @ 06:51:11
URL: http://cika.blogg.se/
Postat av: just nail it

håller med, opi är bäst!:) china glaze är också bra! :D

2011-11-01 @ 07:25:12
URL: http://justnailit.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0