Shopping in Stockholm!

Hej, nu tänkte jag visa lite bilder på det jag köpt!

*Det blev ännu en till Depend- Art Liner Svart(jag älskar dom<3)

*Kicks- Nail Polish Army Jacket

*Make Up Store- Siw (holografic) Det är faktiskt mitt först "holografic" så jag är ganska glad! :D

*China Glaze- Skyscraper (nagellacket kommer från Metro kollektion)

*Seche Vite- Dry Fast Top Coat (äntligen köpte jag det, har hört så mycket bra saker om det!)

 

På denna bild ser man att nagellacket verkligen är holografiskt!:

"Skyscraper" ser helt fantastisk ut:

Är super nöjd över det jag köpte! Jag köpte ju även priser till min tävling som avslutas ikväll! Hoppas flera är med!

Nu väntar jag på ett paket från Nelly.com!

Jag skulle fått det förra veckan men de hade blivit något fel och dom hade inte fått in beställningen :/

Hoppas det kommer idag! För det är ju den riktiga "Halloween dagen" idag!

Jag kommer snart visa hur Army Jacket ser ut, visa bilder på dagens nya halloween design, svara på frågor m.m!

 

Tack till ni som läser min blogg<3 Tack till alla fina ord jag får från er! Det betyder mest!<3

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0