Vote- Glitter!

Hej, nu ska ni rösta på den glitter design som ni tycker är snyggast!
Tävingsbidragen finns i videon och rösta gör ni nedanför videon!
Det som vinner får ett super snyggt glitter nagellack från MNy, Maybelline New York.
Jag(Annie), Emilia och Bella är med samt 3 andra tjejer. Jag lottade mellan alla som skickade in bidrag, så det var bara tur om man kom med! Det blev mest rättvist så!
Jag, Emilia och Bella känner varandra men vi fuskar inte!
Ni ser alltid hur resultatet ser ut genom att besöka denna länk:
http://www.bloggextra.se/voting.aspx?id=332ff7_vilken_glittrig_design_ar_snyggast

Så det är dom som röstar som bestämmer vem som vinner! Inte jag,Emilia eller Bella!
Om t.ex Emilia skulle vinna är de så! Vi har då inte fuskat! Det är ju en omröstning!

Här är bidragen i en videon:

Här kan ni rösta:
Resultatet presenteras på söndag kväll!
Så rösta på vilken ni tycker är snyggast!
-Annie-


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan inte se videon, bara reklamen!

2011-10-14 @ 15:00:24
Postat av: Daniella

Är ni med och tävlar? Alltså Bella, Emilia, ja du förstår :)

är så glad att jag kom med i röstningen!

2011-10-14 @ 15:11:25
URL: http://daniellaar.blogspot.com
Postat av: molly♥

Tack för jag kom med :DD

btw om man klickar på "visa resultat" så kommer det upp "Nr" "Nr0" "nr1" osv, vilka är nummer (inget) och nummer 0 ? :o

2011-10-14 @ 17:29:20
URL: http://mollyyboman.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0