White

Hej, idag testade jag ett vitt nagellack från H&M, nagellacket heter White och kommer från Spring Nails kitet jag skrev om igår!
Älskar detta vita nagellack! Det är enkelt att måla med, täcker efter 2 lager och torkar otroligt fort!
Jag tror detta det bästa vita nagellacket jag testat! Tycker alltid att vita nagellack blir så ojämna på nageln men detta blev perfekt!
Jag tog bilderna med mobilen så inte bästa kvalitén!
Flaskan:
Nagellacket:
Tycker detta är ett perfekt vitt nagellack!
Poäng: 5/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: anna

varför är din långfinger nagel så konstig?

2011-10-08 @ 13:09:51
Postat av: Emi Emi Emilia

Till Anna:

Hon har en silicon/lös nagel på långfingret.

2011-10-08 @ 22:53:03

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0