Ocean Sand(Big No No!)

Hej, idag var jag inne på H&M och fyndade ett nagellack för 10kr!
Lacket heter Ocean Sand och är ett fin guld/brun nagellack med skimmer och glitter. Det ganska svårt att beskriva hur det ser men förväntningarna var väldigt höga!
Synd nog blev jag väldigt besviken. Formulan var usel, det blev som klumpar! Man behövde typ 4 lager för att bli snyggt och då ser det för "tjockt" ut! Det enda som var bra med detta var mönstret på nagellackets kork!
Men jag ångrar att jag köpte det... eller nej, eftersom det kostade 10kr så finns det inte mkt att ångra!
Så här såg flaskan ut:
Poängen blir: 1/5
Så detta nagellack rekommenderar jag ej!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: martina

rösta på mitt stilcollage & hjälp mig att uppfylla en av mina största drömmar!

http://nelly.com/se/libresse/5ff3ea54-a4b4-4eb6-9d25-c49c2ccd71c1



som tack får du en länk i sidospalten på min blogg & jag lägger till din blogg på bloglovin' (om jag inte redan följer dig där).

Så glöm inte att lämna en liten kommentar i min blogg där du talar om ifall att du har röstat.



Din röst skulle betyda sjukt mycket, kram! :)

2011-09-10 @ 11:39:00
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0