Red,White & Black

Hej, gjorde en design ikväll! Det blev med färgerna rött,svart och vitt!
Jag är väldigt nöjd med designen, allt blev bra förutom långfingret, det blir SÅ fult när man har gele under!
Jag vill tacka för era kommentarer, det är super bra att ni säger hur designen/bloggen ser ut!
Jag har super mkt att fixa på bloggen innan allt är perfekt, har ni några tips vad jag kan göra?
Och jag måste fixa "inläggsidan/kommentar sidan"! Det ser ju hemskt ut... kommentera GÄRNA om ni vet hur jag kan göra!
Så här se iallafall designen ut:
Bloggar mer efter Hawaii five-0 som börjar om 1 min!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: dantii

Om du vill så kan jag jätte gärna göra en design åt dig! :) Jag kan maila koderna så får du sätta in de själv :D

2011-09-07 @ 21:23:21
URL: http://danti.blogg.se/
Postat av: molly

snyyggt!

2011-09-07 @ 23:00:39
URL: http://mollyyboman.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0