Response to question:

Hej, fick två frågor som jag svarar på här:
1.Alexics om Clean!:
Vad är det för nagelställ du har och var har du köpt de? :)

Svar: Jag har inte egentligen inget "riktigt" nagelställ! Det man ser på bilderna är antingen vanliga lådor eller locken till lådor! Men om ni vill veta var man kan köpa RIKTIGA nagelställ så gå in HÄR på Fairynails.se!  
Där har dom super snygga nagelställ som är till för nagellack!

Så här ser ett ställ ut som kommer från Fairynails(direkt länk HÄR):

Här är ett annat nagelställ från Fairynails(direkt länk HÄR)!

Här kommer en annan fråga som jag fick:
2. Anonym om Response to question::
taack för du svara :)
kan man ladda ner den? vart någonstans då? 
Måste man ha en dator mac/apple dator för att ha den?

Svar: Ja, jag tror att man kan ladda ner iMovie till en "PC".
Mitt tips är att du söker dig fram på google och ser vad du hittar!
Men när jag sökte på google hittade jag DENNA sida där det står lite saker om att ladda ner iMovie till en PC!
Jag säger bara, om någon har chansen att ladda ner/använda iMovie så gör det!!!


Här är en tutorial som jag skapat i iMoive:

Hoppas ni fick svar på det ni ville!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0