Response to question:

Linda om Glamorous- nr. 24:
Super bra blogg! :)
Hur länge har du hållit på med naglar?
Svar: Tack! :D
Jag börjar i februari/mars 2010. Då målade jag lösnaglar och dekorerade dom med typ rhinestones,stickers, fimos m.m
Det var i januari 2011 som jag och Bella började måla designer på våra egna naglar.
Jag bli insatt i "nagelvärlden", ex. veta vad det finns för olika nagelprodukter,verktyg m.m
Jag började följa olika nagelbloggar och sedan startade Bella sin blogg.
Några dagar senare(i mars) startade jag min blogg!
Jag har verkligen lärt mig mkt på den korta tid jag haft min nagelblogg.
Men ända sig jag varit liten har jag haft otrolig långa naglar. Länge än vad jag har nu...
Jag hoppas ni gillar min blogg och låt mig gärna veta vad ni gillar och ogillar!


Tack för att ni följer min blogg!
Ni är fantastiska!<3

-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0