VS Red

 

TYVÄRR FUNKAR INTE DET ATT LADDA UPP BILDER DÄR JAG HAR SKRIVIT TEXT PÅ! SÅ DET KOMMER INTE FINNAS NÅGON TEXT PÅ BILDERNA SOM JAG GJORT FÖRUT! SORRY, JAG HOPPAS ATT JAG KAN FIXA DETTA!

Det är nagellacken på bilden som tävlar mot varandra idag.
Vänster: Mavala- Tweed
Höger: China Glaze- Ruby Pumps


Här är en liten bättre bild på hur nagellacken ser ut:



Så här ser nagellacken ut på naglarna:

Nageln längst upp: China Glaze- Ruby Pumps

Nageln längst ner: Mavala- Tweed




Båda nagellacken är väldigt vackra!


China Glaze- Ruby Pumps:
Detta röda nagellack är lite ljusare än Tweed.
Man ser också glittret och "glitterkorna" mkt mer!
Formulan är inte super bra och inte super dålig men resultatet blir iallafall bra!
Man behöver ca 2-3 lager för att det ska täcka!
Om du letar efter en snyggt ett rödglittrigt nagellack är detta du ska köpa!
Pris: ca.99kr
Var: Kicks!

Mavala- Tweed:
Detta nagellack har stått i flera år i hyllan och aldrig används!
Till min förvåning var formulan super bra och en dröm med att jobba med på nageln!
Täckte nästan direkt efter första lagret, men två lager rekomenderas!
Nagellacket är mörkare än Ruby Pumps och det finns inte lika mkt glitter!
Men nog FINNS det glitter i lacket, men jag hade gärna sett lite mer!
Pris: 45kr
Var: Kicks, Åhlens, Lindex m.m




Bläddra ner för att se vinnaren....!
































Motivering:
Tweed var väldigt vackert och en positiv överrsaskning men Ruby Pumps glittrade mer och det var det jag föll för!

Tweed var ganska tråkig om man jämnför med Ruby Pumps!

Ruby Pumps är en snygg färg som passar till vad som helst!



Ursäkta för det var så länge sedan jag publicerade VS!
-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0