Water Marble- Purple

Hej, idag blev jag suger på att göra lite water marble naglar och det gjorde jag också!
Färgtemat var... LILA!!
Tycker det är super snyggt med lila i olika nyanser!
Så här snygg blev mönstret på en lösnagel, dekorerade med en silvrig rhinestone!:
Gjorde en till design på en lösnagel, använde lite grön också...:
Gjorde water marble på några av mina egna naglar:
Vet ni inte hur man gör water marble?
Kolla då på denna tutorial(en) som jag gjort:
Water Marble blir så snygg och roligt är det med!
Har ni provat water marble? vad tycker ni om det?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Yasa

Hur fixar du dina videor?

Med vilket program



Svara gärna på min fråga :)



MVH Yasa<3

2011-09-10 @ 23:01:32
URL: http://nailartandbeauty.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Asså det där funkar inte för mig!

Det blir som ett skinn när jag ska göra själva mönstret D: Fattar inte! o.O

2011-09-11 @ 12:51:30
URL: http://lillaskuttsliv.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0