Did it on 'em VS Who the shrek are you

(tidsinställt inlägg)
Hej, denna gång blir det en VS mellan O.P.I - Did it on 'em(förkortning: Dio'e)
och O.P.I- Who the shrek are you(förkortning: Wtsay)
Jag äger själv Dio'm som kommer från kollektionen "Nicki Minaj"
Whsay kommer från "Shrek forever after collection" men jag lånade den av undebara Bella i fredags! :D
Jag "lånade" även Bellas naglar för att visa upp lacken ;)
På lillfingret och långfingret: Did it om 'em
Pekfingret och ringfingret: Who the shrekt are you:
Båda lacken är créme lack men Wtsay har en mer lösare/flytande konsistens.
Jag tyckte även det gick lite lättare att lacka med Wtsay för finishen blev en aning jämnare.
Dio'm lutar lite mer åt det gula hållet medans Wtsay är mer grönt.
Man ser på bilderna att Dio'm är ljusare.
På bilderna har jag 3 lager och ni får ursäka för hur slarvigt jag målat ;)
Jag gillar mest Who the shrekt are you medans Bella gillade Did it on 'em.
Vill man ha en ljusare och mer pastell liknande lack så rekomenderar jag Did it on 'em.
Vill man ha lite mer mörkare så är det Who the shrekt are you.
Båda lacken är väldigt fina och i det stora hela är dom bra lack! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om magnet nagellacken depend skulle komma ut med har kommit till butik ännu?

2012-04-22 @ 20:21:27
URL: http://charmigt.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0