I'm back!

Hej!
Jag är nu tillbaka och ska börja blogga igen! :D
Sist jag bloggade var ju i onsdags och jag trodde jag skulle kunna blogga hela helgen...
Jag har under påsken varit i våran fjällstuga och trodde att internet skulle fungera, men jag hade fel.
Jag har försökt blogga 100 gånger men det har inte gått så tillslut gav jag upp!
Det har även varit bra för mina naglar att få vila från starka vätskor!
Jag använder ju nagellacksremover minst 1 gång per dag och jag märker att mina naglar inte mår bra av det!
Men nu blir det "back to normal" ;)
Jag återkommer igen ikväll med någon design, vi får se vad det blir! ;)
Jag varnar även att jag har brytit en nagel och det ser ganska hemskt ut...
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0