Questions and answers

Ewa om Hands up and touch the sky:

Hej! :D

Målade du halva nageln och sen andra halvan eller målade du först med tex orange och sen rosa ovanpå?

Vet inte om du fattar....

 

Svar: Nog fattar jag vad du menar ;)

Jag målade först halva nageln orange och sedan halva nageln rosa :)

Ett tips är att ha vit som grundfärg, då kommer färgerna synas mer!

 

Anonym om New design again(!) ;):

har du nån effekt på bilderna? för det vita ser ju lixom inte så vitt ut :)

 

Svar: Ja, jag brukar välja någon effekt fråm Pixlr ;)

Haha jag märkte nu också att det inte såg vit ut! :)

 

Anonum om April craving: O.P.I- Nothin’ Mousie ’bout it:

Vad är show stopper?

 

Svar: Man kan säga att t.ex ett lack är en "show stopper", vilket menas att det verkligen är unikt och bokstavligtalat: "gör så att showen stannar" ;)

Lacket är helt enkelt något väldigt speciellt men på ett bra vis! :)



Har ni fler frågor är det bara att fråga på!

-Annie-


Kommentarer
Postat av: anomymis

kan du inte ha fler vs? det är kul att läsa det! :)

2012-04-19 @ 20:35:11

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0