Answers

Kolla in bilden ovanför som är tagen av min syster!
Dalarna är så jäkla vackert på vinter(även på sommaren!)

I helgen har jag varit i våran vinterstuga men jag har gjort tidsinställa inlägg
så ni märke väl inte ens att jag var borta!;)
Jag tänkte svara på nån fråga jag fått denna vecka!:
Sabbe om Top 5:
På vilket sätt är en glasfil bättre än en vanlig? Älskar din blogg förresten, så många härliga designer! :)
Svar: En glasfil är skonare mot din nagel! Gör även att inte nagel flisar sig!
Även enkelt att göra rent, bara skölja med vatten! :)
Helt klart bästa altenativet!
Lovisa:)om Design over Fireside Glow:
Hej gick inte att komentera inlägget ovan så gör det här ist:) Är det där helt vanliga akrylfärger eller speciella till naglar?? :)
Svar: Ursäka, det blev fel när jag skulle mobilblogga... Ja, det är vanliga akrylfärger, köpte dom på en hobbybutik! Men jag vet inte dom är så bra.
Måste testa andra olika akrylfärger och jämföra för att se om det var ett bra köp! ;)

Chriis om Nail pics:

hur är den längst upp gjord? :D

 

Svar: Jag och Bella diskuterade, det kan vara konad men antaligen inte.

Hon kan säkert ha gjort de med akrylfärger= hon måste vara superduktig!

Men vi vet inte till 100%


Jag vill även säga tack till alla som tipsade om one stroke tekniker och videosar!

Det var till mkt hjälp med jag är inte duktig än..haha måste träna mer!

Tack till dom som också kommentera hur man gör för att korkarna inte ska fasta!

Jag ska ta bort nagelrester från "flaskkanten" och se om det blir nån skillnad!

(återkommer igen om resultatet)





-Annie-



Kommentarer
Postat av: NailArtByMee

Jag skulle nog chansa på att naglarna på bilden är gjorde med "färdiga mönster", sånna där papper/klistermärken som man sätter på naglarna och sen klipper bort överflödigt... Jag kan vara elr ute och cykla, men det är vad jag tror.

Kram!

2012-02-20 @ 09:07:21
URL: http://nailartbymee.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0