China Glaze- Summer 2012: Neons & On safari

Hej, Bella berättade om att China Glaze släpper 2 sommarkollektioner!
Neon nagellack och "safari" lack! :)
Jag är helt förälskad i neon lacken, jag bara längtar till sommaren när jag ser dom! :D
Kollektionen kommer finnas tillgänglig i Mars(USA), men jag vet inte om/när dom kommer till Sverige!
Från VÄNSTER till HÖGER
Love’s A Beach, Hang-Ten Toes, Beach Cruise-r, Under The Boardwalk, Ride The Waves, Splish Splash,
I’m With The Lifeguard, Sun-Kissed, Orange You Hot, Surfin’ For Boys, Flirty Tankini, Pink Plumeria
Visst ser dom helt underbara ut? ;)
----------------------------------------
Dom kommer sedan med ett till kollektion som heter On Safari som är inspererad av safari helt enkelt! :)
Denna kollektion lockar mig inte lika mkt som Neonlacken men de finns några godbitar med i denna kollektion:
Exotic Encounter, Jungle Queen och I´m Not Lion!

I'm Not Lion, I Herd That, Kalahari Kiss, Desert Sun

Elephant Walk, Exotic Encounter, Jungle Queen, Call of the Wild

Manhunt, Purr-fect Plum, Prey Tell, Adventure Red-y

 

 

 

Hur tkr ni China Glaze kommande kollektionen ser ut?

Glöm inte heller att China Glaze är aktuell med kollektionen:

Capitol Colours, The hunger games!(väldigt bra bok om ni undrar!)

-Annie-



Kommentarer
Postat av: honmednaglarna

Måste säga att jag är mest sugen på On Safari och Capitol Colours i så fall, Summer Neons ser ut som så många andra neonlack.. Brukar vanligtvis gilla knalliga färger, men de där bilderna inspirerar mig inte alls är jag rädd :P

2012-02-09 @ 23:34:59
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: danaaa'

har hunger games lacken kommit ut i butik nu?

2012-02-10 @ 17:30:33
URL: http://danaaa.blogg.se/
Postat av: kerstin

Oj oj, så mycket fint!

2012-02-12 @ 16:25:45
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0