Inspiration: Barbie

Hej, Molly ville att jag skulle göra någon design som inspirerades av Barbie! :)
Jag sökte runt på google och youtube men hittade inte mkt...
Tillslut kom jag på en design som är ganska lik en jag gjort förut(den som jag har som profilbild till höger ---->)
Det fick bli rosa blommor, glitter, fransk manikyr och små prickar!
Kanske påminner detta inte er om barbie men idag var fantasin på noll... kanske för jag har typ 10 prov att plugga till! ;)
Men rosa och glitter påminner mig om barbie så lite barbie inspirerat är det! :)
Poäng: 3/5
Ser ni att mina nagöar är typ mörka och blåa? Dom har blivit supermissfärgade av ett sally hansen nagellack som jag köpte i usa. Inte roligt! :/
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh tack! as fint :D sluta aldrig blogga ;)

2012-02-07 @ 17:17:17
URL: http://mollyboman.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jätte fina påminner verkligen om barbie :D

2012-02-07 @ 19:38:25
URL: http://nagelblogggen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0