Response to question:

Anonym om O.P.I-Excuse moi! VS O.P.I-A sparkle yule love:

Vet du vart man kan köpa "fimo" dekorationer? Någon affär inte på internet asså ;)

 

Svar: Jag önskar jag hade svar på frågan. Tyvärr vet jag inte särskilt butik som säljer fimos, då de brukar vara ganska ovanliga i butiker! Kanske kan nagelsalonger sälja dom men jag kan inte svara här och nu...

Tror internet är det enklaste sättet att få tag på dom. Ebay brukar ju sälja dom väldigt billigt! :)



Fanny om O.P.I-Excuse moi! VS O.P.I-A sparkle yule love:

Hej jag undrar om du skulle kunnavisa oss alla din nagellack ? :)

 

mvhFanny

 

Svar: Visst kan jag det! :D

Om jag hinner gör jag det senare ikväll! :)



-Annie-


Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Här kommer en länk till en seriös och bra säljare på Tradera som säljer fimostavar till galet låga priser :)



http://www.tradera.com/butik/Resident+Evil/skonhetsvard-listtype.2-sort.33554432-340736

2012-02-07 @ 13:52:29
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0