Response to question:

Anonymooos! :) om Green colors:

HEEJ! gillar din blogg rkt mkt :P jag undrar 2 saker:

 

1. den gröna OPI nagellacket här på collaget, var kan man köpa den? :P

2. Är det bra om man smörjer in naglarna med Depend's ''nail & cuticle cleanser'' nr. 177 och depend's ''myrrh oil'' nr. 178 varje dag? :)

 

Tacksam för svar <33

 

Svar: Man kan köpa OPI- Did it on em på ex. Kicks och Åhlens! :)


Det är bra att använda produkterna och om det behövs vid dagligt behov använder du det! :)

Men kanske räcker varannan dag?


 

 

 

Chriis om Sportlov!:

Hur ofta målar du dina naglar? Känns som varje dag :o men älskar dina designer :D

 

Svar: Jag målar mina naglar varje dag, men ibland blir det undantag då jag inte har tid!

Men jag målar nog naglarna väldigt ofta om man jämför med andra! ;)


-Annie-


Kommentarer
Postat av: NailArtByMee

Jag har inte sett nicki minaj-kollektionen i affär än... Har du? :s

2012-02-24 @ 23:15:29
URL: http://nailartbymee.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0