Response to question:


anna om Nail foile: Black & purple:

är det typ klister på undersidan av foliet? Tänkte köpa från nagelgiganten.se men hoppas att du kan svara på min fråga först?:)

 

Svar: Nej, det är inget klister på undersidan av folien!

Man har först ett speciellt lim(adhesive) på nageln och sedan sätter man dit folien och drar av folien igen! ;)

Och det som jag hittar på nagelgiganten är folie! :) Tack för du nämde det, då vet jag att nagelgiganten säljer det! Visste inte de innan! :D Länk till folien!

Här är en tutorial som jag gjort på hur man gör folienaglar:


 

Lillan=)) om Animal print:

Såå fina!!

 

sen igår så har du lagt upp ca. 2-4 inlägg på olika nageldesigner som du har gjort :) målar du verkligen naglarna 3 gånger per dag? :P hehe

 

Svar: Ibland målar jag naglarna 3 gånger per dag! :) Men då har jag väldigt mkt inspiration i huvudet! :D



-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0