Response to question:

Hanna om Wild rose+Servin' Up Sparkle:

Var det faktiskt Emilia som startade de? :o

 

Svar: Nej, hon var säkert inte den första som startade det men i alla fall hon är den första på dom nagelbloggar som JAG läser som börjar med det! :)

 

Molly Boman om Claire´s- Gitter top coat:

Köpt var ? :)
Svar: Jag köpte lacket på affären Claire´s i usa! :)

 

Chriis om New- Depend Art Liner:

vart finns dom att köpa? när kommer dom ut i affärerna? :D


Svar: Dom finns redan ute i butik! :) Men det är inte alla affärer som får in dom!

Dom ska finnas på Lindex, Åhlens, Kicks, Ica maxi m.m! :D


Anonym om New- Depend Art Liner:

dem är typ 1 måndag gamla haha men iaf så har dem funnits i kicks i en månad iaf. har dem men alltså... gör du bara abstrakta designer? brukar du inte göra annat?:/

 

Svar: Dom har funnit ute i affärer ett tag nu men dom är nya för mig för i den stad jag bor säljer dom inte art liner! :)

Jag gör mkt annat än abstrakt, även om det blivit mkt sådana design på senaste tiden!

Lovar att ikväll kommer andra typer av designer upp.

Men har ni något ni vill se? Kommentera! ;)



-Annie-



Kommentarer
Postat av: Hanna

Aja, okej, då förstår jag! :)

2012-02-04 @ 14:36:49
URL: http://happyfacesnails.blogg.se/
Postat av: Chriis

tack för svaret :D måste köpa såna har inte sett dom än så :D

2012-02-04 @ 15:50:44
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: ....

Jag vill bara säga att jag tycker du är riktigt duktig på att updatera bloggen, det älskar jag! Fortsätt så! :)

2012-02-04 @ 16:50:01

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0