Top 5


Hej, tänkte tipsa om mina top 5 nagelvårds produkter! :)

Vi börjar med mitt favo-basecoat!
Det är Sally Hansen Diamond Shine Top+Base Coat!
Även om jag knappt använder basecoat längre... så är detta det som jag rekomenderar!
Skyddar bra mot missfärgningar och gör att nagellacket håller sig längre! :)

Jag är helt förälskad i Seche Vite- dry fast top coat!
Bättre top coat finns ju inte! Orkar väldigt snabbt och ger en fin och blank yta!
Helt klart värt pengarna om inte mer!

Jag brukar använda nagelolja från Sally Hansen- Cuticle+nail oil.
Är verkligen superbra!

Handkräm från O.P.I- Hand & body lotion
Jag använder detta som handkräm men även nagelbands kräm! Fungerar lika bra!
Och det luktar otroligt frächt och gott!

Glasfilen är verkligen mkt bättre än en vanlig fil!
Bättre investering eftersom den håller längre än en vanlig(om man inte tappar den i golvet!)
Använder en från Depend!:

Har ni mer frågor ang. vad jag använder för produkter är det bara att fråga! Jag tkr det bara är roligt! :D

-Annie-



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du lyssnar på läsarna :D det gör din blogg ännu bättre :)

2012-02-12 @ 21:27:30
Postat av: Michan- Beauty by M

Har varit sugen på att testa seche vite, men eftersom den innehåller toulene har jag låtit bli :/

2012-02-12 @ 22:38:14
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Molly

måste prova alltihop :D iaf seche vite!

2012-02-12 @ 22:50:18
URL: http://mollyboman.blogg.se/
Postat av: Sabbe

På vilket sätt är en glasfil bättre än en vanlig? Älskar din blogg förresten, så många härliga designer! :)

2012-02-19 @ 09:54:42
URL: http://sabbes.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0