<3

Hej, om ca 2 veckor är det ju alla hjärtans dag! :)
Snart kommer det väl komma upp mkt alla hjärtans dag designer på youtube och nagelbloggar!
Jag gjorde ikväll en design med rosa hjärtan! Det blev gulligt även om alla hjärtan inte blev helt perfekta!
Det blev även en rosa grundfärg. Jag använde drag marble teckningen för att få till hjärtarna!
(tutorial hittar ni längst ner i inlägget på drag marble hjärtan)
Använde detta:
*Sally Hansen- Hot Magenta nr. 120 (hjärtan)
*H&M- Pink skies (grundfärg)
*Dotting tool
*Nål
Så här blev det:
Jag är inte helt nöjd men färgerna är fina ihop! :)
Poäng: 3/5
Här en tutorial som jag gjort på drag marble:
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0