Graffiti- Metallic mango & Cracked effect

Hej, jag vet... alla är typ jätte trötta på graffiti och det är jag med!
Men jag fick en ide i huvudet som jag fick lov att prova... och det blev bra! :D
Jag ville inte ta bort Metallic mango från naglar(så jäkla snygg färg) så jag bestämde mig för att göra en design, frågan var vad? Då kom jag på att jag hade ett oöppnat Depend cracked effect som inte blivit testat ännu!
Så det blev ett lager cracked effect utanpå metallic mango och snyggt blev det!
Depend lacket har nr. 5016 och är ett grått/svart lack med glitter/skimmer i,
passar bra som cracked effect lack enligt mig!:
Vad tycker ni? Visst blev det väl ganska bra? ;)
Fast nu blir det inte något mer graffiti lack på ett tag! :)
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0