Läsarnaglar: Frida, Elin & Felicia

Hej, här kommer lite biler från mina undebara läsare! :D

Denna gång är det Frida som skickat in en bild på en lösnagel där hon gjort en design som är inspirerad av mig! :)
Frida driver bloggen Nailsbyfrida som jag brukar kika in på ibland, tycker ni ska göra samma sak!:


Elin ville skicka in 2 bilder på en design hon gjort! Den är inte(tror jag) inspirerad från mig men det är ju jätte roligt att visa upp mina duktiga läsares nageltalanger! :D
Hon har gjort fransk manikyr men blå på tippen och en söt bit liten blomma!:
Felicia har gjort flera olika designer som blev jätte fina!:
Gör samma sak som tjejerna ovanför! Skicka in bilder till [email protected]
Tack till Frida,Elin och Felicia för ni skickade in! :D Allt var superbra!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0