Milani- Digital nr. 513

Hej, idag kör jag och Emilia holo-fredag! Då passar jag på att visa upp ett av mina nya Milani 3D holographic nagellack som jag köpte i USA. Nagellacket heter Digital nr. 513.

Det är ett väldigt vackert holo-lack men har inte regnbågseffekten. Det består helt enkelt av rosa hologlitter. Formulan var helt ok, täckte bra efter 3 lager och är bedårande på naglarna! :D

Jag avslutade med ett lager Seche Vite dry fast top coat.

Jag är verkligen förälskad i nagellacket, så fint med ljusrosa hologlitter!:

Poängen får bli 4/5

Hade önskat att det täckte efter 2:a lagret men annars har jag inte något att klaga på! :D

 

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0