O.P.I- Excuse moi!

Hej, jag har inte visat er vad jag köpte till min kusin Lisa!
Hon fick Excuse moi! och Gettin Miss Piggy With It från "the Muppets collektion"
och även Sephora by O.P.I- Spark-tacular(ganska lik rainbow connection!)
Igårkväll kom hon förbli för att visa hur Exuse moi ser ut, då passade jag på att ta några bilder!
Jag älskar verkligen färgen, känns som en prinsess färg! Massa glitter och en fin rosa/röd bas(enlig mig!)
Hon hade målat ett lager och täckte ändå väldigt bra! :)
Både jag,Lisa och min syster gillade färgen mkt! :D
Jag kunde inte ta kort på flaskan eftersom den hade hon hemma så jag tog en bild från Google:
Så här ser nagellacket ut på naglarna efter ett lager:
Om jag skulle bedömma det utifrån vad jag ser (jag vet ju inte hur formulan var) så skulle de bli full pott:
5/5!
Jag köpte ett annat O.P.I till mig själv som nästan ser exakt likadant ut som detta!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: amanda

snyggt! :)

2012-01-15 @ 15:19:03
URL: http://bokgalen.blogg.se/
Postat av: emmy

Ring mig! Jag får inte tag på er. Imorgon har du och jag uppvärmning med klassen på idrotts lektionen. Kram:)

2012-01-15 @ 15:19:04
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0