O.P.I- Lincon park after dark

Hej, nu kommer några bilder på O.P.I- Lincon Park after dark.
Jag tror man får leta länge efter ett lack som ser så svart ut men att det ändå är så brunt!
Jag ser tydligt här hemma att nagellacket är brunt men det ser väldigt svart ut på bilderna jag tog.
Gick lixom inte att få en rättvis bild! :/
Men jag älskar detta lack, så snyggt! Jag har svårt för brunt men detta lack passar mig utmärkt i smaken! :)
Sorry för dom orättvisa bilderna men om ni söker på google ser ni att nagellacket är brunt!
Mitt China Glaze Matte Magic är helt slut, annars hade jag gjort detta lack matt.
Får väl köpa Depend´s matte top coat och se om det är bra, för jag gillar inte Matte Magic!
Design på nagellacket kommer upp imorgonbitti! :)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anna

KÖP INTE DEPENDS, DEN ÄR HEMSK!

Haha men det är sant, lacket blir inte matt utan lite gråare och glansigt över. Synd tycker jag :/

2012-01-31 @ 22:43:44

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0