Pink design

Hej, här kommer en rosa design! :)
Jag sa tidigare idag att jag skulle visa denna design och det får bli nu.
Har varit på tennis träning+fotbolls träning och pluggat till prov så har inte haft chansen att blogga förän nu!
Men imorgon blir uppdateringen mkt bättre när jag kommer hem från skolan!
I alla fall är designen inte svårt att få till. Jag gjort lite random streck över nageln med vitt och svart.
Lade till 3 svarta prickar i mitten.
Grundfärgen är som jag tidigare visade idag, Strawberry Margarita!:





Jag tyckte det blev gullig men svårt var det ju inte... ;)
Men det är en perfekt design om man bara har 10min på sig att fixa naglarna!

Poäng: 3/5



Nu måste jag lägga mig, ska upp tidigt imorgon(som vanligt...)! :)

-Annie-


Kommentarer
Postat av: emmy

Hej annie bunny! Ska vi fortfarande ha holo fredag imorn? Kram från andra sidan stan:p

2012-01-19 @ 18:30:10
Postat av: emmy

Älskar designen och vad bra! Det blir en super roligar fredag då! Skulle göra hjärtan till dig men jag kan inte hitta den där lila saken på min amerikanska dator:( Men hjätran till dig Kram! Från andra sidan stan!:p

2012-01-19 @ 19:53:22
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0