Pink wednesday: O.P.I- Strawberry Margarita

Hej, igårkväll såg jag att Emilia skulle ha "pink  wednesday" idag så jag passar på att härma henne! ;)
Jag tyckte Strawberry Margarita var perfekt att lacka naglarna med! :D
Fick nagellacket av Simon när jag fyllde år och är överlycklig över detta supersnygga lack! Tack Simon! :D
Förhoppningsvis hinner jag göra en design ikväll som jag lägger upp! :)
Formulan var bra och blev helt täckande efter det 3:e lagret! Avlutade med ett lager Seche Vite dry fast top coat.
Det är en sådan ljuvlig rosa färg och namet är ju så roligt!
 Visste ni att detta nagellack är ett av O.P.I´s topp 10 säljade lack!? Och jag förstår verkligen varför!:




Nagellacket får helt klart full pott: 5/5! :D

Ni får ursäkta för att jag inte bloggade igår, hade mkt läxor och somnade väldigt tidigt! :/
-Annie-




Kommentarer
Postat av: sandra

Förstår verkligen att du inte orkar/hinner blogga när du har mkt läxor, skolan tar ju upp hur mkt tid som helst -.- :)

2012-01-18 @ 18:31:45

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0