Shopping list:

(Tidsinställt inlägg)
Hej, jag har gjort en liten shopping lista vad jag ska försöka köpa när jag är i Miami och på kryssningen!
Listan innehåller bara nagelprodukter för det är ju ändå det som bloggen handlar om.
Jag kommer såklart köpa andra saker som smink,kläder,skor m.m men det visar jag inte i bloggen! :)

-Rainbow Connection
-Gettin’ Miss Piggy With It!
-Fresh Frog of Bel Air
-Alter Ego(mitt favo-lack när man ska göra franska manikyrer)
-Pink flamenco(ett av dom snyggaste lacken jag äger!)
-What's with the cattitude
-Jag ska försöka få tag på Nicki Minaj kollektionen för den släpps i januari i Usa, så kanske har jag turen att hitta dom! ;) Hoppas hoppas!
-Top Coat
-Base Coat


-Seche Vite- Dry fast top coat
-Seche Restore


-Något fint Chanel nagellack, har alltid velat testa äga ett!


-Matte Magic(mitt håller på att ta slut så jag måste köpa ett nytt!)
-Hearty Party
-Twinkle lights


-Salon effects
-nagellack



Jag vill också köpa Orly,Essie, Wet n´wild men jag har inget speciell nagelprodukt därifrån som jag "ha"!
Men vi får väl se vad som jag hittar, men listan är i alla fall en rolig grej att ha med sig så man vet ungefär vad man ska leta efter! :)

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0