Thank you Bella & Simon!

Hej, igårkväll firade vi jag och lydias födelsedag med Simon, Bella och Emilia! :D
Jag fick otroliga presenter! Jag är så tacksam för det jag fick<3
Av Simon fick jag något jag verkligen inte trodde.... O.P.I- Strawberry margarita!!!
OMG tack tack tack Simon!!! Jag är överlycklig :DDDD
Fick även lösögonfransar från honom!!! :D:
Av Bella fick jag världens nagelkit! :D :D
Jag fick Mavala Sparkling violet nr. 228(det ser så jäkla snyggt ut!!)
Jag fick H&M- On ice och Pink skies, har länge velat ha de nagellacken! :D
Jag fick även H&M- Purple in Paris, en helt ljuvig lilafärg, måste testas snart!!! :D
Det tog inte slut här, jag fick tippar, tandpetar, fransk manikyr mallar!:
Och Depend nagellacks remover och bomullsrondeller! :)
Tack ännu en gång Simon och Bella!
You´re the best! :D
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0