O.P.I- Gettin'Miss Piggy With It

Nu ska jag göra en jämföring på hur Gettin´Miss Piggy With It  ser ut med olika basfärger!
Jag valde färgerna röd, svart & vit.
Så här ser det ut utan Gettin´Miss Piggy With It:
Så här ser det ut med Gettin´Miss Piggy With It över grundfärgerna.
(Ursäka tejpen på bilderna...)
Jag tycker det är snyggast att ha basfärgen svart. Man ser lixom glittret så bra då!
Med röd bakgrund blir de lite tråkigt och vit känns helt fel!
Jag testade också hur många lager man behöver för att få det hyfsat täckande:
Det krävdes 4 lager och då ser det ut så här(ursäkta bilden):
Jag tycker Gettin´Miss Piggy With It är ett helt underbar glitterlack!
Kommer vara fint till Alla<3 dag! :)
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0