China Glaze Wow factor collection

Hej, min undebara kusin Lisa var nyss i Riga och där har hon köpt flera China Glaze nagellack till mig!
Alla nyanser var neonlack och är riktigt coola! Så snyggt nu till sommaren!
 
Jag tror att ett kit med 6st lack kostade ca. 200kr!
Det var ett riktigt fynd då 1 lack kostar ca. 99kr!
Nu vill jag också åka till Riga och köpa fler nagellack.... ;)
 
Tack så hemskt mycket Lisa! <3
 
Swatch på lacken kommer såklart att komma! :D
Ursäka bilderna, jag hade bara tillgång till min mobilkamera!:
 
 
Purple Panic, Turned up turquoise, Orange knockout, In the lime light, Pink Voltage, Shocking pink:
 
 
Bild från google:
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Älskar neon färger! :D

2012-07-30 @ 16:39:26
Postat av: Chriis

Har två färger från cg men gillar dom inte särskilt mycket. Tycker det behövs för många lager för att färgen ska synas :/

2012-07-30 @ 23:31:41
Postat av: julia

älskar orange knockout! :D

2012-08-03 @ 14:56:30
URL: http://jjuliees.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0