O.P.I-Nothin' Mousie 'Bout It

Hej, äntligen hade jag tid att pröva urgulliga Nothin' Mousie 'Bout It från Minnie Mouse kollektionen!
Jag blev överlycklig när jag vann detta lack och det är verkligen unikt!
Jag började med O.P.I- Do you think I'm Tex-y? som grundfärg och sedan hade jag flera lager med Nothin' Mousie 'Bout It över. Det var väldigt svårt att få ut hjärtana på nageln och formulan var ganska trög så appliceringen kunde varit mkt bättre! Men det är ju urgulligt så det är helt klart värt besväret! :D
 
 
Poäng: 4/5
 
Jag är nog lite kär i detta lack! ;)
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fint!!!

En fråga hur kom du in på depends pressvisning?

Svar: Jag fick en inbjudan :)
Annie

2012-07-07 @ 21:42:13
Postat av: ioe

Har osså det lacket,älskar det :) Man får fiska lite efter hjärtanen bara ;) men även utan hjärtan är det fint :)

Svar: Hjärtanen är lite för svåra att få tag på! ;) Ja, fint med med och utan!
Annie

2012-07-07 @ 22:12:51
URL: http://ioe.bloggplatsen.se
Postat av: Michan- Beauty by M

Själv gillar jag det här lacket mer på ett rosatonat nudelack. Dom fina glassflecksen syns mer då :D

Svar: Det borde jag testa! Tack för tipset! :)
Annie

2012-07-08 @ 01:50:27
URL: http://beautybym.se
Postat av: julia

vad söt! :D

Svar: Det är bedårande! :D
Annie

2012-07-08 @ 18:13:47
URL: http://jjuliees.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0