Sparkling red & Mezmerised

Hej, tänkte visa två till nagelsaker som jag köpte!
En vätska från Make up store som kommer bli min nya nagelväska!
Den heter Bag-Sparkling-Red om ni undar! ;)
Om jag ska åka bort och bestämmer mig för att ta med t.ex nagellack så ska jag ha denna snygga röda och väldigt glittriga väska!:




Köpte även Essie- Mezmerised (är även med på bilden ovanför!):


Det blev ju mkt mer shopping, alltså som inte har med naglar att göra!
Jag köpte även priserna som någon av er läsare kommer vinna i min 1-års tävling!
Priserna och tävlingen kommer komma upp den 10:e mars!
-Annie-


Kommentarer
Postat av: Monnnna=)))

Heej! jag undrar: vilka nagelbloggar läser du ? :PP

2012-03-03 @ 21:06:38

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0