Color Club Magnetic Force- Steel of the night


Hej, jag har fått chansen att testa "Steel of the night" som är ett magnetlack från Color Club!
Allice.se har just nu fått in dessa i sin shop och kollar ni på bilden ovanför ser ni vilka vackra färger det finns att välja mellan! :D Klicka på bilden om ni vill kika närmare på dom!

Jag har faktiskt inte testat många magnetlack tidigare så var väldigt roligt för mig!
Steel of the night är blandnign mellan grå och silver, en fin färg men inte unik.
Formulan var riktigt bra, väldigt enkelt att applicera och jag målade två lager!
Nu när jag testat det är jag riktigt imponerad! Jag ÄLSKAR mönstret som blir, ser ut som vågor!
Jag visade min mamma och syster och dom älskade det med!
Även om inte färgen är unik så blir allt ändå så snyggt!
Mönstret ser nästan ut som något slags djurmönster enlig mig... ;)
Jag ska absolut testa fler magnetlack efter detta och jag förstår nu varför många nagelkollektioner kommer innehålla magnetlack! Det är ju supercoolt!
Hur man gör:
1. Måla ett/flera lager med lacket
2. Sätt magnetplattan några millimeter från nageln
3. Vänta 10-15 sek innan man tar bort plattan
4. Färdigt!


Steel of the night:
Plattan tar man av från korken:
Poäng
Magnetmönstret: 5/5
Färgen: 3.5/5
Men igentligen bryr jag mig inte om färgen för effekt för att allt blir så coolt ädnå!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, va häftigt!

2012-05-06 @ 18:06:57
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Finfina effekter!

2012-05-07 @ 09:31:22
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0