Isadora- Bananas! nr. 736

Hej, jag har länge saknat ett vanlig neongult lack i min samlig men nu har jag hittat ett!
Isadora- Bananas! kommer från sommarkollektion och är verkligen snyggt!
Jag började med ett lager vit för att sedan få en sån stark gul effekt som möjligt!
Så på bilderna använde jag ett 1 lager med Bananas! Formulan var bra, inte mycket att klaga på.
På bilderna lacket nästan matt ut men i verkligheten är det väldigt blankt! :)
Namnet passar verkligen perfekt till färgen, påminner väldigt mycket bananer och det känns lite "crazy" att ha på en sådan starkt färg på naglarma! ;
Poäng: 4/5
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Snyggt!

2012-05-15 @ 10:36:20
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Eloise

Jag undrar om di skulle kunna fota alla dina Nagellack och hur många du har?! Det vore kul att se alla dina !

2012-05-17 @ 13:44:40
Postat av: Eloise

Jag undrar om di skulle kunna fota alla dina Nagellack och hur många du har?! Det vore kul att se alla dina !

2012-05-17 @ 13:44:54

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0